Tractari auto si transport utilaje, program Non Stop

tractari auto si transport utilaje

In Bucuresti circula un numar de aproximativ 1 milion de autoturisme si este de departe cel mai aglomerat oras al tarii. Aproximativ 60% din numarul total de autoturisme sunt second hand, dintre care unele intr-o conditie tehnica destul de proasta.

In ciuda acestui fapt, autoturismele circula in continuare pe drumurile publice pana cand proprietarii acestora raman cu ele ”in mijlocul drumului” si nu le ai pot misca.

Acesta este numai unul dintre motivele pentru care firmele de tractari auto Bucuresti s-au inmultit, iar amortizarea investitiilor initiale se face intr-un timp foarte scurt.

In ciuda aparentelor, investitia initiala nu este atat de mare pe cat pare, iar promovarea serviciilor se face atat prin canale moderne (promovare on line) cat si prin mijloce traditionale (promovarea direct de catre clienti).

Desigur ca pot apare si pagube in activitatea de tractari auto, precum zgarierea sau lovirea accidentala a autoturismelor remorcate.

Pentru acoperirea acestora, firmele de tractari auto Bucuresti au incheiate asigurari de transport generale, ce prevad atat asigurarea de transport propriu zisa, cat si o asigurare speciala pentru incarcare / descarcare.

Astfel, proprietarul este asigurat in privinta daunelor ce isi pot face aparitia, iar banii sunt recuperati imediat de la societatea de transport.

Tarifele sunt de regula negociate si sunt diferentiate pe doua categorii principale:

  • tarif pentru tractarea masinilor in urma unor accidente: este de regula mai mare, deoarece presupune pe langa tariful / kilometru si o taxa pentru dislocarea autospecialei de remorcare;
  • tarife pentru transportul masinilor in alta localitate: este mai mic, deoarece aceasta activitate este de regula planificata cu mult timp inainte si permite proprietarilor firmei de tractari auto Bucuresti sa gaseasca un alt transport catre localitatea de destinatie, astfel pretul transportului urmand sa fie impartit practic la doua masini.

Ca in orice alta companie, problema personalului este destul de spinoasa. Nu orice sofer ce poseda un carnet de conducere de categorie B, D si E este potrivit pentru a fi angajat.

Personalul trebuie sa stie sa vorbeasca cu oamenii, sa cunoasca tehnici de negociere si sa dea dovada de putere de convingere in orice situatie, mai ales ca acestia se confrunta des cu persoane irascibile.

Soferii angajati trebuie sa stapaneasca temeinic mai multe elemente legate de mecanica auto, deoarece in marea majoritate a cazurilor firmele de tractari auto ofera in prima faza consiliere mecanica.

Angajatii incearca sa remedieze probleme autoturismului, iar numai in cazul in care acestea nu pot fi remediate masina va fi tractata catre cel mai apropiat service.

Write a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *